Utställarinformation
Öppettider
Inflytt:
Måndag 3/3 kl.07.00 – 20.00
Tisdag 4/3 kl.07.00 – 20.00
Utflytt:
Torsdag 6/3 kl.16.30 – 22.00
Öppettider:
Onsdag 5/3 kl.09.00 – 17.00
Torsdag 6/3 kl.09.00 – 16.00
Tillsammans med vårt produktionsbolag Kista Mäss-Service säkerställer vi att mässinnehållet är komplett och vår tekniska personal finns till hands för att stödja dig genom hela processen.
Som utställare är du hjärtligt välkommen att kontakta Kista Mäss-Service för eventuella tekniska frågor eller för att göra beställningar inför mässan. Vi strävar efter att göra din mässupplevelse så bekväm och effektiv som möjligt och vi är här för att hjälpa till med allt du behöver.
Kista Mäss-Service
08-506 650 00
kistamasservice@easyfairs.com
www.kistamasservice.se
Mer detaljerad information hittar du här: https://www.kistamassan.se/for-utstallare/
Ni registrerar er monterpersonal via My Easyfairs. All monterpersonal måste ha utställarkort på mässan. Så här går du till väga:
- Logga in på My Easyfairs med det login som du fick när du bokade en monter på mässan.
- Klicka på “Hantera monter” på den aktuella mässan.
- Gå in under fliken “Förbered din monter”.
- Klicka på “Registrera din personal” under avsnittet “Monterpersonal”.
- Klicka på “Registrera din personal” i den nya vyn.
- Du kommer nu skickas vidare till ett nytt fönster.
- Klicka på ”Personnel” (den andra fliken högst upp på sidan i det blåa fältet) om du inte hamnat där automatiskt.
- Klicka på ”+ new” och lägg till monterpersonalens uppgifter. Klicka på “Next”.
- Personen får nu ett mejl med sitt utställarkort till den mejladressen du angav.
- Ta med utställarkortet till mässan för en snabbare och smidigare entré.
Läs mer om EasyGo, SmartBadge och Visit Connect nedan:
I My Easyfairs lägger ni upp information om företaget, er logga, kontaktuppgifter, registrerar monterpersonal. hämtar banners och er digitala biljett.